پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

«بند پ» قدرتمند در فدراسیون فوتبال| عزیزی‌خادم هم راه گذشتگان را می‌رود؟

  • کد خبر: ۶۷۹۶۶
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
«بند پ» قدرتمند در فدراسیون فوتبال| عزیزی‌خادم هم راه گذشتگان را می‌رود؟
شنیده می‌شود رییس جدید فدراسیون فوتبال، پسرعمویش را به استخدام فدراسیون درآورده است.
به گزارش شهرآرانیوز، در تازه‌ترین اتفاقی که به شهاب عزیزی خادم نقد وارد شد، استفاده از پسرعمویش احسان عزیزی خادم در بخش آی تی فدراسیون بود. درحالی که این خبر رسانه‌ای شد، اما روابط عمومی فدراسیون این موضوع را برداشتِ اشتباه خداداد افشاریان سرپرست کمیته داوران اعلام کرد و تاکید داشت که جز خود شهاب عزیزی خادم، عزیزی خادم دیگری در فدراسیون حکم ندارد.
 
اما خیلی دیری نگذشت که رئیس فدراسیون فوتبال در برنامه تلویزیونی نه تنها استفاده از پسرعموی خود را رد نکرد بلکه به شدت هم از این انتخاب دفاع کرد. استدلال عزیزی خادم برای استفاده از این شخص در این منصب نخبه بودن او و بهره گیری از دانش پسرعمویش در بخش آی تی فدراسیون فوتبال بود. وی در این زمینه گفت: "ما از افراد نخبه دانشگاه شریف در حال استفاده از چند نفر هستیم. دکتر عزیزی خادم هم با من نسبت دارد و به عنوان مشاور با من کار می‌کند، اما حکمی برای او صادر نکردیم. "
 
سوالی که پیش می‌آید این است که اگر پسرعموی رئیس فدراسیون فوتبال نخبه است، چرا اجازه داده نمی‌شود در سمت‌های خودش در دانشگاه و مراکز علمی که مشغول به فعالیت است و نیاز مبرمی به او وجود دارد، باقی بماند و زمان خود را در آی تی فدراسیون تلف کند؟ مگر در بخش آی تی فدراسیون چه خبر است که باید بابت استفاده از این شخص، تناقض گویی صورت گیرد؟ سرپرست روابط عمومی فدراسیون حضور او را تکذیب می‌کند و درحالی که چند روز از تکذیب می‌گذرد، اما عزیزی خادم واکنشی نشان نمی‌دهد که حتی شاید نزدیکان خودش در فدراسیون را هم شوکه می‌کند و به دفاع از انتخاب پسر عمویش می‌پردازد.
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->